torsdag 20 september 2012

Tomt Kylskåp

Hej hej! 

Det var riiktigt länge sedan jag tog en promenad, men idag blev det en runda  på strax över 1 timme, åh så skönt! Idag skiner dessutom solen i Borlänge och det gjorde ju inte min promenix sämre direkt.

Har precis lyssnat på ett Webinar om webbshoppar och network marketing, spännande.

Nu ska jag försöka hitta något i kylskåpet att äta till lunch, men det blir rätt svårt för det är ekande tomt haha idag måste vi verkligen storhandla. 

Skulle egentligen iväg på ett möte med Toyota i Falun idag på eftermiddagen, men det blev inställt för han jag skulle träffa hade blivit sjuk. Istället får jag lite mer tid till att förbereda mig inför imorgon, då jag ska till Ludvika och ha en föreläsning på ett företag som heter Personalstrategerna.

Ja, det mesta i matväg är slut här hemma, till och med mjölken. Sista dropparna gick till gårdagens kaffe, så idag blir det svart kaffe.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar