onsdag 5 september 2012

Papegoja

Hej hej! 

Idag har jag och Tyra lekt med lego, kramats och pratat för fullt. Hon är en riktig liten papegoja som härmar det mesta man säger! 
Åh det är såå kul ålder nu tycker jag, Tyra känns som en liten flicka och absolut ingen bebis, men nu på kvällen när vi myste i soffan så luktade hon som en liten bebis. (Vadå kräks sa Uffe haha.. ) När jag sa till Tyra att hon var min lilla bebis så sa hon -NEJ!! äää ääää äää.. För så låter bebisar, det vet hon ;) Hon förstår så mycket och hon kan så många ord.


Mamma kom hit i några timmar så jag kunde åka iväg och träffa min lillebror Victor, vi håller på med ett projekt ihop. Som jag ligger lite efter med då Tyra är sjuk.
Så här har jag sett ut idag.
Har kollat på både Robinsson och på Dallas nu på kvällen, men jag har hunnit få iväg ett viktigt mejl också. Ska jag jobba på en liten stund innan det är dags att krama kudden.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar