torsdag 16 augusti 2012

Friade

Halloj!!

I lördags höll jag ett tal för Uffe. 
Jag hade även fixat ett bildspel på Uffe med familj och i slutet av det så friade jag till en väldigt överraskad sambo.

Jag har alltid velat gifta mig men Uffe har inte alls varit så entusiastisk.

Sen vi fick Tyra har han på många sätt ändrat sig (till det bättre.. ;) och när vi har pratat om giftermål så har han inte alls varit lika trångsynt, trots detta så var jag sjukt nervös.

 Om det är någon av Uffes egenskaper som jag både uppskattar och kan bli galen på ibland så är det att han alltid är brutalt ärlig.
Så när jag stod där på knä inför 70 pers och väntade på att Uffe skulle ta mikrofonen skakade jag i hela kroppen. Men när han utan tvekan sa -Självklart! blev jag så glad och lättad! Hurra :) Nu är vi alltså förlovade!



Kram Malin

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Men gud vad modigt av dig och vilken tur att han sa JA ;) Jättegrattis till er båda! Jag får nog göra som du och ta tag i frieriet jag med för Anders verkar inte ha fattat något alls trots mina pikar och att vi varit förlovade i 7 år ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Emelie och Tack!! Ja jag är såå glad att han sa Ja :)!!!! Men du det tycker jag att du ska göra för killar fattar ju aldrig vad man menar om man inte säger exakt vad man menar... ;)

    SvaraRadera
  3. Sötnosar!!! Det var en fin gest av dig :) All lycka till Er! <3

    SvaraRadera