lördag 16 juni 2012

Bilder från Cypern

Hemma igen!

I torsdags kväll kom vi hem efter en härlig vecka på Cypern. Vi har haft det helt underbart!!
Vi var på en galet bra utbildning hela lördagen och hela söndagen, en riktig energiboost.

Annars har det bästa varit att hela min familj var med, synd att inte Uffe kunde hänga med bara (men nu fick vi längta lite efter varandra också)

Vi hade inte valt partystället Ayia Napa som semester om det inte vore för att vi skulle på utbildningen, men det gick jättebra att ha med Tyra som har varit hur härlig som helst hela veckan. (Tack mamma & pappa för att ni följde med som barnvakt så jag kunde vara med på utbildningen hela helgen.!) 
Tyra har fått fler tänder, lärt sig att säga Dennis, Hello och Goodbye. Känns som att hon lärt sig väldigt mycket på bara en vecka. Min lilla solstråle charmade alla som jobbade på hotellet då hon med sin busiga och oblyga personlighet "pratade" glatt och tokade sig med alla.

Här är lite bilder
Jag i min nya bikini

Tyra med en ny boll i famnen, hon gillar verkligen bollar

Godaste godaste pizzan, åh den var såå god. Det vattnas i munnen när jag tänker på hur god den var

Jag i mina sportiga shorts

Det slank ner en och annan iskall öl

Jag och min lilla skrutt


Här babblar hon för fullt med sin moster

Vi spanade in en spännande papegoja

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Urskön semester & kanon bra event! Skål på en fortsatt bra sommarB-) sis

    SvaraRadera