måndag 30 april 2012

Weekend

Hello hello!!!

Igår kom vi hem lite slitna & trötta efter en intensiv och riktigt rolig helg i Norge.
Tog runt 7-8 timmar att åka till Oppdal, så man hade en aning ont i arselet efter bilresan.

Vi var där på en kombinerad mini-semester/ jobbresa. Syrran och jag delade rum då Uffe fick vara hemma med Tyra, förra gången vi åkte till Norge, var vi i Gardemoen nära Oslo och då hängde både Tyra och Uffe med men nu var det en så lång bilresa så dom fick vara hemma.

Lillebror Victor var också med (+15 stycken till från Borlänge) och på lördagen när det var fest var han chockad att jag dansade loss till 5 på morgonen. -Shit morsan, det trodde jag aldrig sa Victor. Haha! Jodå nog bor det en festbrutta i mig med men nu blir det ganska sällan, det var skillnad för 10 år sedan!


Här är några bilder från helgen
Jag i mina nya sköna svarta jeans

Mmmm.. goda macarons

Vi bodde på Skifer Hotel

Hotellet var riktigt snyggt

Och det var fin utsikt

Det var en helt underbar helg och vi var på en fantastisk föreläsning, så sjuuuukt bra!

Pappa och mamma hade fixat middag lagom till vi kom hem igår (så gulliga), så Uffe och Tyra var redan där och oj vad glad hon blev att se mig! -Mamma, mamma sa hon hela tiden (ååååh lilla skruttan)


Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Så in i bomben kul:-)
    Nästa destination bokar vi imorgon:-)
    Nu kör vi!
    Puss sis

    SvaraRadera
  2. Gud va fint hotell, lyx!

    SvaraRadera