tisdag 27 mars 2012

Tyra 1 år

Hurra!!!!!

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är TYRAS 1 års dag Hurra Hurra Hurraaaaa

Grattis VÄRLDENS underbaraste dotter på 1 års dagen!
Jag är så tacksam och glad över min älskade gulliga, friska och glada lilla dotter. Dagen du föddes är både den värsta och bästa dagen i mitt liv, men inte kunde jag tro att livet skulle bli så mycket roligare som det blev när du kom. Du berikar vårt liv på alla sätt och du är det allra bästa som har hänt mig.

Det har varit ett omtumlande år och jag har verkligen förändrats som person till det bättre tycker jag personligen. Känner mig starkare än någonsin, men också mer ödmjuk och tacksam.

Som säkert alla föräldrar känner jag att min (okej vårt) lilla barn är så speciellt och unikt. Jag kunde aldrig drömma om att livet som mamma skulle vara så underbart.
Det är så spännande att få vara en del utav Tyras liv och se hennes utveckling, hon är så himla rolig och inte trodde jag att 1 åringar hade humor men det har hon minsann den lilla busen.

Jag älskar dig Tyra!



Tyra fick muffins till frukost



Här ska hon blåsa ut ljuset..Ha ha det ser ut som att muffinsen brinner



En nyvaken osminkad mamma och en glad men förkyld 1 åring


Satte upp lite ballonger och en vimpel igårkväll
Det var roligast av allt tyckte Tyra, hon har pratat och pekat och velt dra i ballongerna hela förmiddagen. -Da -Daaa säger hon och pekar

Kram Malin

5 kommentarer:

  1. Gooos unge<3
    Du är underbar Tyra :-)
    Älskar dig! Moster

    SvaraRadera
  2. Många Grattiskramar från Farbror Bosse! :-))

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis från Göteborg skall snart skicka iväg nåt som jag tyvärr ej kommit iväg att skicka.....kramar från kussen härnere!! Fantastisk så lik mamma Malin Tyra är ;-)

    SvaraRadera
  4. Grattis SÖTA,GOA Tyra på 1-års dagen kram från Linda Hasse Jonathan och Olivia Vi ses på lördag !

    SvaraRadera
  5. Hej Malin!
    Jag gläder mig såååå över din mammalycka!!
    Tyra verkar precis vara en gullig, frisk och glad liten unge som du själv beskriver det på de foton jag sett :D
    Skickar ett stor GRATTIS både till Tyra och er på denna dag!

    Ljus och Kärlek

    Sanna Felldin

    SvaraRadera