lördag 24 mars 2012

Sålt!

Hello hello!!

Sitter och borstar tänderna samtidigt som jag försöker få till ett blogginlägg, sitter vid köksbordet och har solen i ryggen, den värmer sååå skönt!
Snart kommer syrran och hämtar mig och vi ska iväg på ett roligt möte.

Igår firade vi alltså, vi firade att vi har sålt vårt café. Blombergs café.
Det känns faaantastiskt, helt jävla underbart!!!!!!! (ursäkta att jag svär)

Vi har under en längre tid försökt sälja café, men av olika anledningar har det inte blivit sålt.
Vi köpte en sleeeeten lokal på sveavägen 9 i Borlänge centrum, granne med systembolaget i maj 2009. Vi har renoverat det mesta och satsat många hundra tusen, vi har jobbat och satsat stenhårt.

Vi hade ingen aning om hur otroligt kämpigt, jobbigt och fruktansvärt drygt det skulle bli,.... tur är väl det i och för sig.. för annars hade man ju aldrig satsat.

Vi sålde café i förlust, men det känns som en fet vinst att bli av med, nu är det ett avslutat kapitel och vi kan gå vidare!!! HURRA!!!!

Jag och syrran har gjort vårt bästa och det är vi både glada och stolta över, syrran har dessutom gjort ett fantastiskt jobb det senaste året så att jag har kunnat vara (så gott som) mammaledig.

Ingen har en blekaste aning om hur vi har haft det dom senaste åren, det vet bara jag och syrran men nu kommer vi lägga det bakom oss och bara fokusera på det vi har att se fram emot. Både jag och min älskade syster har lärt oss såååå mycket, vi har vågat, jobbat och framför allt växt som människor



Gårdagens efterrätt blev en smarrig tårta

Nu kommer både jag och syrran satsa på en annan business, en fantastisk möjlighet och är du som oss, positiv & glad med eget driv så tveka inte på att kontakta oss. Så kan du få samma möjlighet som vi har fått :)
Kram Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar