lördag 10 mars 2012

Mål

Tjingeling Lördag!! 

 Känner mig på strålande humör :) 

Sitter vid datorn, lyssnar på lugna favoriter, Tyra sover i vagnen, Uffe är och tränar, Linn jobbar och Adam är på sitt rum.  
Köpte lite tulpaner till mig själv igår som står på bordet och sprider glädje (någon mer som blir glad av blommor :)?) det är lördag och jag är full av energi, så skönt!!

Jag och syrran har lyckats nå ett mål som vi satt upp och det känns så jäkla bra! Nu är vi redo att jobba vidare mot nästa. Vi skålade för mig igår kväll här hemma ;) och idag ska jag unna mig något nytt i klädväg!

Ska nog ta och se melodifestivalen-finalen ikväll, har inte sett något avsnitt (bara lite små glimtar då och då) men ikväll blir det lördagsgodis och tv häng här hemma. Har inte sett speciellt mycket på tv senaste månaderna, förutom Revenge som är såå bra. Jag har istället hunnit göra så mycket annat :) Och därav lyckats nå ett mål!

Nu ska jag göra mig klar och sen blir det nog en promenad ner på stan och eventuellt Kupolen för lite shopping.




Det lyser bus i ögonen på skruttan, som numera kan ha toffs ;)

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Tyra skruttan du är så sjukt söt, bilderna påminner mig om Malin när hon var liten. Har ett kort i albumet du måste se syrran :)

    SvaraRadera