torsdag 22 mars 2012

Gött

Tjing Torsdag!

Den här vecka har varit extra rolig och har gått extra fort.
Berättar imorgon om varför den varit extra rolig :)

Jag har jobbat för fullt och Uffe har varit hemma-pappa och tagit hand om barn, hem och matlagning. Nu har jag sjunkit ner i soffan och har precis tagit hand om alla olästa mejl. Tyra sover, Uffe och Adam tränar och Linn är kvar i skolan än, jag skulle ha tränat nu på kvällen men ett möte drog över tiden, men men jag får köra nästa vecka istället..
 Jag och Tyra köpte glass från glassbilen och nu ska jag mumsa lite glass i stället för att träna ;)

Första fikan ute för i år

Hade ett lunchmöte på waynes idag och det fick bli latte och den här goda smörgåsen

Nu blir det glassbilen-glass :)
Jag ska ta en nu och en till när Revenge börjar kl.21

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Hej Malin! Nu kommenterar jag äntligen på din blogg igen =) Så jag hoppas den här kommentaren kommer fram! Har svarat dig på fb med.

    Jag åt den där smörgåsen med på Waynes igår, riktigt smarrig! Och en fruktsmoothie på det.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna!!!

    Jaa, nu syns din kommentar också ;)
    Hoppas du har haft en härlig helg, vi kan väl boka en date nu nästa vecka. Jag hör av mig på fb :)

    Kramelikram

    SvaraRadera