tisdag 13 mars 2012

2012-03-13

Hej på er!

Sitter i min och syrrans nya lokal och jobbar undan lite saker men nu väntar jag på ett telefonsamtal och passar på att göra en lite blogguppdatering.

Jag har haft en riktigt skön och ledig helg, vi har varit ute och gått i det underbara vädret, ätit god mat och tagit det rätt lugnt. Såg ni på Melodifestivalen i lördags? Jag höll mig vaken och såg alla bidragen, men sen måste jag ha slumrat till ett tag. Vaknade i alla fall till när vinnaren presenterades. Hon är ju snygg Loreen och rätt bra låt också!

Igår tog jag och syrran en promenad med Tyra innan jobbet och även ett friskispass på kvällen och oh my vilken träningsvärk jag har i rumpan idag ;)

Nu är det full fart och mycket som ska göras innan vi åker till Norge på fredag.
Här är lite bilder från i lördags..

Jag innan vi tog en promenad till Kupolen

Tyra letar efter ni bikini på Lindex

Men de var en aning för stoora ;)

Vi köpte lite nytt till Tyra, bland annat det här

och lite fler snoddar nu när hon har så långt hår hihi

Tyra och Linn hälsade på Bamse och hans vänner :)

Jag köpte bland annat den här svarta kjolen

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar