måndag 27 februari 2012

11 månader

Hello

Idag fyller vår förkylda lilla skatt 11 månader, om en månad har jag alltså varit mamma i ett helt år!
Funderar på om jag kanske ska skriva en förlossningsberättelse tills dess.. Vore ändå kul att ha. Tyckte min förlossning var så jobbig och har därför inte velat tänka på det haha,. aja vi får la se hur jag gör.

Uffe tycker det är dags att åka till doktorn med Tyra då hon har varit sjuk så länge, nu på kvällen hade hon 39,7 och är riktigt hostig. Vi får se om vi åker och kollar henne imorgon.

Jag och Uffe sitter med varsin dator och planerar. Imorgon ska vi boka en weekend, vi ska bo på ett fint hotell i Norge (1 timme från Oslo). 16-18 mars åker vi, ska bli riktigt skoj!

Planerar för fullt

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Lustigt. Jag och Janne ska iväg oxå... Men till Helsingfors en sväng. ( men Janne vet det inte än ;). Vad stor hon har blivit eran lilla tös, kan gå tom. Man hänger verkligen inte med.
    Ha det gott!
    Camilla ( grannen)

    SvaraRadera