måndag 23 januari 2012

Testar Té

Hej hej

Nu ska jag ta en liten paus och dricka té och käka hoppmackor.
En paus från Tyra som precis har somnat ;)

Hon har varit extra gnällig i några dagar men även fått ett jäkla humör, känns som att hon är en trotsig tonåring som blir förbannad när hon inte får sin vilja igenom.

Tror att Tyra har det lite jobbigt med alla tänder som är på gång samtidigt.


Vi har beställt lite olika sorters prover på té till café.
Imorse testade jag ett vitt chai té från Four O´clock och det var supergott.
Nu ska jag prova rooibos chai från samma märke.
Jag och Uffe fick en varsin beige tékopp av Linn i julklapp



Mina syskon är påväg hem från Örebro, var meningen att jag också skulle följa med men mamma jobbar hela dagen så jag har ingen barnvakt till Tyra. Syrran kommer dock göra en bra sammanfattning på telefon ikväll av utbildningen, så det är lugnt.

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Oj vad jag känner igen det där med humöret! :)

    Idag har Amanda (snart 1 år) varit helt hysteriskt förbannad på mig vid två tillfällen. Att det kan finnas så mycket känslor i en sån liten förpackning!
    Fast det är bara att tänka "det är bra med en egen vilja..."

    För det mesta så är det ju mys o gos, så vi får väl stå ut med lite andra känslor också ;)

    Ha en skön vecka!

    SvaraRadera
  2. Heej! jag och peter sitter och dricker gott te från exakt samma märke ..mummma.
    Tyra ligger och sover..=)
    kram & puss

    SvaraRadera