måndag 16 januari 2012

Gladiator

Hej magrutor!

Någon mer som såg på Gladiatorerna i lördags?
Perfekt att visa vältränade kroppar på tv! Då blir man (i alla fall jag) så peppad! Speciellt nu i Januari då många har nyårslöften, eller mål inför beach 2012 :)

Tog den här suddiga bilden för 2 veckor sedan, (den 29 dec)
Det ska vara min "förebild", här ska byggas muskler :)
men riktigt så mycket muskler som gladiatorerna har vill jag inte ha,
men det är ingen risk ;))



Igår bjöd vi Uffes mamma och äldsta bror på thaimat på stan, på det stället där personalen är så trevlig. Igår tog dom med Tyra på en "köksvandring" så att vi kunde få äta i lugn och ro hihi! Så gulliga :)




Idag var hela familjen Blomberg hit och vi har snackat business, jag har världens roligaste familj och vi älskar att göra saker tillsammans :)
Nu har vi ett såå spännande år framför oss!!

På kvällen hann jag och syrran med ett pass på friskis & svettis, skönt att göra av med lite överskottsenergi som jag lätt får när det är något som känns spännande och fantastiskt roligt :)
Jag och syrran brukar skoja och säga pirret i rumpan hihi


Måste också uppdatera om att Tyras 1,5 steg igår blev 5 hela steg på kvällen, vilken utveckling!
Kram Malin

1 kommentar:

  1. Tjohhoo! What a fuck, magrutorna synliga =) Wie. Bra kört syrran. Nu gäller det bara att få en balans det här året. Så mycket kul som händer, pirrar i hela kroppen =)

    Tack för igår!
    Äckligt peppad.
    Kram Syrran

    SvaraRadera