onsdag 18 januari 2012

5 tänder

Tjolahopp tjolahej!

Nu är jag bara så sjukt glad och tacksam så ni anar inte, iiiiiiaaa :)
Önskar jag kunde skriva vad det gäller men det får vänta, förhoppningsvis bara till nästa helg :)

Kom nyss hem från ett sjukt kul möte. Gäller ett nytt roligt företag som vi kommer jobba med! Vi kommer utveckla det till något stort och bygga ett riktigt powerteam, sen har vi världens härligaste och coola "handledare" också.

Förutom mötet nu på kvällen har jag och Tyra bara varit inne hela dagen, vi har lekt i pappkartongen som bilbarnstolen kom i, lagat mat, dammsugit, bollat, läst böcker, lyssnat på musik och bara kramats. Min härliga lilla tjej.

Tyra gillar verkligen sin boll



Måste uppdatera om att hon fått en till liten framtand, från mitt håll den högra och så har även en till tand i nedre käken trängt fram på höger sida från mitt håll så nu har hon 5 stycken tänder.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar