tisdag 27 december 2011

Tyra 9 månader

Hurra för Tyra som blir 9 månader idag!!

Har nyss varit ut på en promenad med Tyra och nu känner jag hur det gör ont i öronen, shit vad det blåser. Tyra står på lilla altanen på framsidan och jag springer och kollar i fönstret hela tiden, så hon inte flyger bort.
Uffe är och tränar och jag ska också hoppa i träningskläderna för när han kommer hem är det min tur. Det fick bli min julklapp till mig själv i år, ett kort på friskis & svettis!


Här är några bilder från Julafton
Tomten hittade hit :)
Tyra blev inte ett dugg rädd hon tittade mest förvånat, men Dennis hund Ike blev tokig och sprang runt, runt, runt hihi..

Tyra fick bland annat den här julklappen av brorsorna. Det står en bra start i livet på paketet, så sitter det en enkrona fasttejpad

Och i paketet låg den här boken -vägen till din första miljon ;)
Jodå Tyra gillar boken, hon tuggar för fullt på den..
Här är en bild på mig

Och här en på lilla familjen

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar