lördag 31 december 2011

Nyår

Todelooo

Här hemma har jag börjat duka lite inför ikväll, gäller att passa på medan vilda babyn sover ;)
Ikväll kommer syrran och P hit & Uffes tvillingbror med barnen (barnens mamma Linda jobbar) Blir kul!!
För ett år sedan jobbade jag och syrran i "finkläderna" på vårt café och jag var så förväntansfull inför kommande året då jag skulle bli mamma. Nu med facit i hand blev det såååå mycket bättre och roligare än vad jag någonsin kunnat föreställa mig! Solklart det bästa året i mitt liv!!!!! Och det tack vare prinsessan TYRA som vi är så tacksamma för. (oj nu kom det visst några tårar..) 

Nej tillbaka till verkligheten nu vaknade yrvädret ;))

Återkommer med kvällens outfit och hur dukningen blev :)

Här är jag för exakt ett år sedan

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år till dig och hela familjen! Hoppas ni får en mysig kväll! Vi ses när jag kommer hem! Kram

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år till dig fina kusse!! Hoppas ni har det toppen :) Hälsa Erik!! Puss

    SvaraRadera