torsdag 22 december 2011

Lussebulle

Tjingeling Torsdag

Är det dan, före dan före dopparedan idag tro? Ja det lär det väl vara.?!
Idag tänkte jag ge mig ut på julklappsjakt och fixa lite andra ärenden, Tyra får hänga med. Ser framför mig hur det vimlar av folk, jag balanserar en skrikande Tyra på ena armen och massa kassar i andra.. Puh!
 Nej det ser jag inte alls, för det blir ju som man tänker eller hur sis ;)?

Nu ska jag bara slänga i en tvätt och dammsuga av golvet lite snabbt, Tyra lyckas hitta varenda liten smula på golvet som hon käkar upp.

 
På väg till Arlanda gjorde vi ett fika stopp och jag fick världens godaste lussebulle med massa klet i mitten och den var varm och såå god. Torra lussekatter med russin går bort för min del, men denna gula dröm alltså, yammi!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar