tisdag 20 december 2011

Julveckan

Tjing Tisdag!

Men ni anar inte vilken träningsvärk jag har haft idag alltså. Tog mig knappt ur sängen imorse haha.. 3:e passet på lika många år! Oj oj inte undra på att det känns som jag har blivit överkörd av en långtradare.

Har haft ett roligt, spännande och givande möte idag. Återkommer om några veckor när papperen är påskrivna om vad det är :)


På eftermiddagen var jag & syrran och handlade lite julklappar, men jag har noll julfeeling..

Har en hel del kvar att göra så som:
* Damma av och klä granen, yes vi har en i plast någonstans i källaren
* Julhandla
* Fixa knäck? (kan man köpa färdig??)
* Komma på vad vi ska äta till efterrätt på julafton (vi har knytis)
* Storstäda
* Julpynta (men det blir inte mycket och typ inget i rött mest svart o vitt)
* Fixa julklappar
* Köpa något nytt att ha på mig på juldan när vi ska ut
* Vad mer? Ja säkert massor. När jag bockat av listan ovan så kanske lugnet? och julstämningen infaller..


På kvällen blev det driven på mc donalds, var galet hungrig efter några timmars julklappsletande på kupolen.

Här är jag nu på kvällen. Lite trött men mätt.

Kram Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar