måndag 26 december 2011

Juldagen

Sista veckan i december!

Vilken perfa juldag det blev igår :)
Först kom mina barndomsvänner Petra och Lina hit och vi hann umgås i flera timmar, sååååå kul att träffa er brudar!!

Vid 18 kom mamma hit och skulle vara barnvakt till Tyra, pappa är fortfarande väldigt dålig så han fick stanna hemma.
Så åkte jag, Uffe och hans bror till syrran & P där det var förfest innan vi skulle på "hela huset gungar". Där dansade vi oss trötta och träffade massor av trevligt folk men vid ett var jag nöjd och längtade hem till min Tyra :) så vi köpte goda baguetter och tog en taxi hem.

Det hade i alla fall gått jättebra för mamma & Tyra, till och med läggningen var nemas problemas så det kändes skönt!
Men tusan var det blåste inatt alltså, (imorse gick Uffe ut och plockade skräp på halva gården då soptunnorna blåstes omkull och sen gick även en stor glaslykta i tusen bitar så allt glassplitter måste vi ta tag i sen.) det var ju riktigt läskigt!!!

Här är några bilder från igår


Jag i nytt vitt linne, en julklapp från syrran

Jag & min fina syster


Nu har Uffe och hans bror som sov här inatt tagit en långpromenad med Tyra.

Själv känner jag mig riktigt slut, så det blir inte många knop för mig idag. Så klart drack jag inte så mycket igår, jag ammar fortfarande Tyra. Bara några cider och en rosa pantern där inne så bakis är jag absolut inte idag men riiiiktigt trött.
Film och mys är det jag känner jag orkar :)

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar