fredag 9 december 2011

idol final

Antar att det är fler än vi som ser på idol finalen ;)?

Känner att jag börjar bli lite trött, inte så konstigt kanske när man gjort miljoner saker under dagen och dessutom gick upp så tidigt.
Imorgon ringer klockan 05.15, aaaah jäsp! men man lär ju se klart idol och se vem som vinner.

Tur att vi hoppade över Tyras babysim idag så vi hann med alla andra viktigare saker, så som färga mina ögonbryn och ögonfransar. Hann också göra lite ljusa slingor och fila fötterna.. ;) Får se om jag hinner måla naglarna också..
och Tyra hinner ju ändå simma massor i Spanien.



Köpte en liten hyacint när jag var på ica maxi nu på kvällen för att handla allt som vi inte hunnit med tidigare så som solskyddsfaktor, näsdroppar till Tyra, lite nya leksaker som hon kan leka med på flyget, ipren, barnmat, välling, fler nappar och sen köpte jag en ny termometer också...
Jo jag köpte lite fler blommor också och det kan ju tyckas onödigt när vi ska åka bort en vecka men Uffes ena bror ska bo här hela tiden och då kanske han känner sig lite extra välkommen :)

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Ha det så JÄTTE bra på resan och njut av solen, kram från Linda Hasse Jonte och Olivia

    SvaraRadera
  2. Hej på er :) Tack ska ni ha! :) kraaaam

    SvaraRadera