lördag 3 december 2011

Busy fredag

Hej härliga lördag!

Sitter och äter frukost med Tyra, Uffe åkte precis och skulle kolla på Adams innebandymatch.  (eh började på det här blogginlägget för länge sen)
Idag ska vi städa här hemma, det ser för trökigt ut just nu alltså och så ska vi göra lite kalasfint till ikväll då vi ska fira Linn som fyller 16 år imorgon.

Igår skulle vi hämta ut Tyras pass, som vi inte gjort ännu men det tog såå lång tid att vi var tvungna att åka för att inte missa Tyras babysim. Så vi har alltså inte hämtat ut något pass denna vecka heller, men det hinner vi nästa vecka åker inte förens på lördag ;)

Tyra bajsade i bilen till maserhallen där vi går på babysim, hon bajsade mycket! Genom body, strumpbyxor och utanpåbyxorna. Hjälp det var skit överallt och vi som hade så bråttom haha.. Vi missade i alla fall bara första 5 minuterna av simlektionen.

Det var fullt upp igår och förutom babysim hann jag med ett möte på café gällande ett eventuellt samarbete + både 50 och 60 års kalajs också :)

H&M 299:-

Nu ska jag slänga på mig mina nya träningsbyxor som jag köpte på h&m här om dagen. Så skönt att ha ett par som passar så man slipper gå och dra upp hela tiden, sen får det nog bli en liten promenix med Tyra.

Kram Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar