fredag 18 november 2011

Pepparkaks dumle

Hej fredagkväll

Jag tar tillbaka det jag skrev igår om att Tyra var påväg att bli frisk. Det stämmer inte alls. Fick utskrivet Ventoline idag, som vi ska ge henne 3-4 gånger och ska vara luftrörsvidgande. Hoppas det hjälper!

Såklart har vi inte varit på babysim idag!
Syrran var hit en sväng och vi gick igenom 12 pärmar med kvitton, tog sin lilla tid men nu är det klart. Ja vad mer?, inte så mycket har kollat på idol nu på kvällen, till och från bör tilläggas då jag haft full sjå med att få Tyra att somna.

Uffe är ute, han ska lyssna på något band som spelar på stan.

Den här fina ljusstaken fick jag av mamma i present :)

Här tänt ljuset, fixat té och ska testa dumle med smak av pepparkaka

Nu ska jag surfa runt lite.

Hoppas ni har en härlig fredagkväll!!!!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar