torsdag 17 november 2011

Kvällsmöte

Tjenare

Nu på kvällen har jag varit iväg på ett sitetalkmöte
& efteråt tog jag, syrran och lillebror Victor en fika och brainstormade lite vilket var såå himla roligt!

Jag har varit hemma med Tyra i så många dagar nu och bara tagit det lugnt så jag kände att det var så kul och behövligt att få komma hemifrån :)

Väl hemma möts jag av en kvittrande glad liten Tyra :)
Fortfarande förkyld och rosslig i halsen men det känns som hon ä på bättringsvägen i alla fall!


Här ligger Tyra med rosiga kinder och sover på min arm i soffan, tidigare i veckan.

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för det fina kortet! :D Älskar när man får post, det är inte så ofta nuförtiden man får så rolig post :D

    SvaraRadera
  2. Hihi, eller hur! Kram på dig fina kusse

    SvaraRadera