onsdag 16 november 2011

3 timmar!

Hallå halloj

Tyra ligger ute och sover ääään, snart 3 timmar. Jisses vad länge!
Bra för Tyra som behöver all sömn hon kan få och för mig med som hinner komma ikapp lite med allt möjligt! Tvätt, städning, rensning, plock ni vet..

Nu när min lilla tjej sovit flera timmar om dagen (nu när hon är sjuk alltså) känns det plötsligt så himla enkelt att hinna med saker :)

Vissa bebisar sover kanske flera timmar varje dag och då blir det också en vana så klart, men då min inte gör det så måste jag annars vara så effektiv för att hinna med vanliga saker som laga mat, klä på mig, duscha med mera.

 Nu har jag helt plötsligt tid med annat också, lyxigt att bara kunna äta i lugn och ro & bläddra i flera julmagasin, klippa tå naglarna, läsa bloggar, göra rent och rensa bland sminket :)


Den här "presenten" fick jag av Uffe när jag hade migrän senast. Den andra dammsugaren lät sådär vidrigt högt så nu känns det mycket roligare att göra något så tråkigt som att dammsuga!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar