söndag 9 oktober 2011

Utmaning

Hej!

Läste för ett tag sedan på en blogg om en tjej som hade 1 månads utmaning, hittar inte tillbaka till bloggen men tänkte köra en liknande.

Det är alltså 4 veckor som det handlar om och så här ser utmaningen ut:

Vecka 1. 25 situps varje dag
Vecka 2. 50 situps varje dag
Vecka 3. 75 situps varje dag
Vecka 4. 100 situps varje dag

Någon vecka efter förlossningen körde jag lite situps för att stärka upp magmusklerna igen, men det är alltså sex månader sedan ;)
så jag känner att det är dags att ta tag i detta igen!
Jag har tagit kort på min mage idag för att se om man ser någon skillnad om en månad. Vill ni bara vänta och se, eller är det någon mer som är på? =)



Här är två bilder på min nya poncho, så här såg jag ut innan vi drog hem till syrran och P på sen lunch och vi blev bjudna på mumsiga älgbiffar, potatis, grönsaker och goda såser. Fick smarrig efterrätt också :) Tack!!!

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt och höstigt! Och supersnygga stövlar. Är på jakt efter liknande till mig själv :)Jag borde verkligen haka på situps grejen. Ska ge det ett försök ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt Emelie :) ses på torsdag! Kram Malin

    SvaraRadera