onsdag 5 oktober 2011

Storhandla

Tjoho

Vilken hemsk natt, Tyra vaknade och grinade hur många gånger som helst och pruppade halva natten, så lilla skruttan hade väl ont i magen. Jag har varit illamående och trött nästan hela dagen, men nu börjar jag känna mig som vanligt igen och jag och Tyra diggar till Vipp-på-rumpan-affär som vi båda gillar :)

När Uffe kommer hem ska vi åka och storhandla, storhandla haha låter som att vi brukar göra det. Det gör vi inte. Vi handlar flera gånger i veckan, svänger in där det är närmast ibland blir det ica maxi, ibland willys och ibland ica nära. Vi glömmer oftast massor och skriver sällan inköpslistor, men nu ska det bli ordning här hemma.

Har tänkt att storhandla en gång i veckan och sen bara köpa mjölk och bröd typ.
Ska skriva en lista nu.


Funderar också på om vi inte ska ta och testa Linas matkasse, då slipper man väl storhandla.!?! Måste kolla upp det :)


Här har vi dagens Tyra, hon är så duktig och kan numera ligga på magen och sen sätta sig på rumpan själv :)

Kram Malin


2 kommentarer:

  1. Mitt eget lilla charmtroll!!/ stoor kram från mormor.

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!! Spana in Bloggen Marits vita skrin, hennes mat kasse från Prioleva verkar också vara ett bra tips.// stoor kram mamma.

    SvaraRadera