fredag 7 oktober 2011

Sittvagn

Hejsvejs!

Igår kände jag mig så rejäl,
jag satte på mig vindjacka, mössa, vantar, halsduk och kängor och tog en promenix trots att det blåste. Tyra gillar verkligen att vara ute, jag är mer en innetjej haha och när det regnar och blåser stannar jag alltså gärna inne.
Fast när man väl har klätt på sig ordentligt och kommit utanför dörren så är det faktiskt skönt.

Nu har jag tagit bort liggdelen och prinsessan älskar att sitta upp i vagnen och se. Nyfiken är bara förnamnet.

Här är två bilder från igår, jag köpte en ny långhårig fårkinnsfäll när jag var på ikea. Den passade bra i vagnen :)



Kram Malin

4 kommentarer:

  1. En prinsessa är hon allt! Längrat tills vi ses igen! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej. Att vara vänd framåt så tidigt är inte alltid så bra,bra att kunna ha ögonkontakt med mamma o pappa... Kan bli för matad med för mycket intryck.. Ett tips bara :-) en jätte söt dotter du har! / mia

    SvaraRadera
  3. Fårskinn är toppen att ha i vagnen! Mina tjejer har ett varsitt, fårskinnet ligger i vagnen året om, varm på vintern och sval på sommaren!

    SvaraRadera
  4. Tyra är så himla söt!
    Blev så himla glad för att jag fick hålla i henne i torsdags !! :)
    Grym blogg och lycka till med dina situps Malin;)!
    Kram Louise

    SvaraRadera