onsdag 19 oktober 2011

Rosa månad

Hej hej!

Idag har jag och Tyra bland annat hälsat på min mamma och min farmor, vi har köpt höstblommor som ska planteras imorgon och nu har vi käkat soppa & våfflor här hemma och slötittar lite på Bonde söker fru.

Tyra tittar också, hon är riktigt social och tycker till om det mesta ;) -Da da da da, ta ta, da daaa dad låter vårt charmtroll (som är underbar på dagarna, men dryyyg på nätterna då hon vaknar huuuur många gånger som helst)

Idag fyller min underbara pappa Tomas 51 år, tänk att det är ett helt år sedan jag och syrran bjöd pappa & mamma på en resa till Spanien och sedan ordnade en överraskningmiddag för ca 20 personer hemma hos mina föräldrar när dom kom hem från Spanien. Det känns heeeelt sjukt att det är ett år sedan!!!!

Såhär ser min och Tyras dag ut imorgon:
¤ Morgonmys
¤ Gå på öppna förskolan för första gången
¤ Käka lunch på Blombergs café
¤ Möte på stan
¤ Fixa med blommorna vi köpte idag


Köpte ett rosa band på Lindex här om dagen, när vi köpte en jacka i present till pappa på Kupolen. Han ska få den på fredag för han är borta på jobb i veckan men han läser inte bloggen så det gör inget att jag skriver vad han ska få.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar