onsdag 26 oktober 2011

Mot öppna förskolan

Heeej!

Här är jag och Tyra idag innan vi drog på öppna förskolan.
Det var tredje gången som vi var där idag, Tyra tycker det är riktigt roligt där och jag tycker också det är rätt kul :)
Det är trevliga mammor och pappor (som än så länge i alla fall) inte jämför barnen, det är väl för drygt att höra kommentarer som...  -men oj går inte Olle än? Det gjorde Maja när hon var 8 månader.... suck!)
Sen är det himla gott hembakat fika där också!!




Har tänkt att gå på öppna förskolan 1-2 gånger i veckan och sen babysim 1 gång i veckan. Tyra kryper nu och reser sig mot allt här hemma. Så jag har fullt sjå med att kolla till henne så hon inte gör massa bus eller ramlar och slår i sitt lilla huvud.
Måste kolla efter hjälm imorgon, en mjuk hjälm som Tyra kan ha på sig. Kanske lite fånigt, men vad tusan hon slår ju i huvudet hela tiden! Kommer ihåg att min sjövilda lillebror Dennis hade en sån när han var liten!

Btw idag fyller Dennis 20 år :)

Hipp hipp Hurra morbror Dennis önskar Tyra!!!!

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Visst är det lite roligt att komma iväg till öppna förskolan? Jag gick oxå flera gånger i veckan när Albin var liten. Skönt att komma hemmifrån lite och prata med andra vuxna, fika gott och barnen får leka fritt. Vilken brukar ni gå på? Vi brukar fortfarande gå till myran på bullermyren nån gång lite då och då när vi har lediga dagar. Kanske ses där :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Emelie!

    Ja men det är på myran som vi har varit :)
    Då kanske vi syns där!! Vore kul :)

    Kram Malin

    SvaraRadera