lördag 29 oktober 2011

igen

Hej på er!


Tidigt igår morse åkte jag på migrän igen, så fruktansvärt drygt!
Tur att man har en gullig familj som ställer upp!!!
Tyra fick vara en stund hos sin mormor,
syrran hjälpte till för att få dagen att fungera
och så hade Tyra babysim också som hon och Uffe åkte på.


På kvällen orkade jag följa med hem till mamma och pappa där vi firade min bror Dennis som fyllde 20 år i veckan.



Mysigt att träffa familjen och jag är glad att jag orkade följa med och fira brorsan!!


Idag vaknade jag med dunkande huvudvärk, men "bara" vanlig sådan. För min del är det stoooor skillnad på huvudvärk och migrän, snälla pappa var och köpte migräntabletter till mig som jag ska ta så fort jag känner av det nästa gång (som jag i och för sig hoppas aldrig kommer) ska läsa noga vad det står för man fick inte amma på 12 h tror jag pappa sa...


Tyra tog med sin pappa på en promenad, så jag får lite lugn och ro här hemma. Känner att kaffekopparna och huvudvärkstabletterna börjar göra sitt och jag känner mig klarare i huvudet :)

Kram Malin



2 kommentarer:

  1. Usch, vad hemskt med migrän! Tur att du har en familj som ställer upp!
    Hoppas att du mår bättre nu, så att du orkar busa o mysa med Tyra ;)

    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny! Ja fy, det är hemskt!! Nu känner jag mig i alla fall bättre :) Hoppas att allt är bra med dig och dina prinsar. Stor kram

    SvaraRadera