tisdag 18 oktober 2011

Bilder på Tyra, 6 månader!

Tjoho!

Igår fick jag bilderna som gulliga & duktiga Emelie tog på Tyra förra veckan. Fick dom på en skiva och jag har tänkt att framkalla alla och göra några förstoringar, få se om jag hinner idag.


Här är en bild som Emelie tog på bebis-Tyra när hon bara var någon vecka gammal



Det är 6 månader mellan bilderna och nu kan prinsessan sitta själv :)
Krypa vill hon också
Underbara unge

Tyra har mindre hår nu än när hon föddes och mycket ljusare

Kram Malin


3 kommentarer:

  1. Världens gulligaste lilla jänta ;) mosters lilla charmtroll:)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Nu blir jag också sugen på att ta mitt lilla charmtroll och min stora trollunge till en fotograf :)

    SvaraRadera
  3. Men guuud vilka söta bilder! Superduktig fotograf och urgullig unge! :D Älskar den hon biter i hårbandet :D

    SvaraRadera