söndag 9 oktober 2011

9:e oktober

Tjingeling söndag!

Igår skruvade Uffe ihop Tyras nya spjälsäng, hon har sedan flera veckor sovit mellan mig och Uffe då vi tycker hon blivit för stor för vaggan.
Inatt fick hon prova sin nya säng, i alla fall i några timmar sen tror jag hon saknade att ligga tätt intill mig för hon snyftade lite så jag tog genast upp henne och lyfte över lillskruttan till vår säng. Ja, jag saknade henne också.
Åååååh det är så mysigt när hon sussar sött tätt intill och både jag och Uffe ligger och ler och tittar på vårat lilla mirakel.

Just nu sover hon i alla fall en nap i sin nya spjälsäng, känns skönt att veta att hon inte kan ramla ur.



Min nya bolero från Kappahl, endast 99:-

När jag stod i kön på Kappahl i veckan och skulle handla kläder till Tyra så fick jag syn på den här boleron och tyckte den såg så höstig ut, så jag slängde med den också utan att prova. Den var jättemysig, hade på mig den igår och tror jag tar den i dag när vi ska hem till syrran och P på lunch :)

Återkommer senare med en utmaning!
Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar