tisdag 13 september 2011

Volumaster

Hallå halloj!

Idag har vi haft en rolig dag, träffat flera utav de som sökt till modeshowen som modell,
(nu finns det inte så många platser kvar så sök nu om du är intresserad! )

På kvällen har vi haft hårverkstad här hemma och jag har klippt mamma, pappa och syrran! + att jag har klippt lugg. Har funderat i några dagar och tvekat lite men va tusan håret växer ut om jag tröttnar......... nu är det alltså klippt :) och jag är nöjd! Visar bild imorgon.

Här är några bilder från i helgen, det var en tjej som frågade om volumaster och vad det var för något. Det är typ som en liten krustång, (finns nästan överallt att få tag på, typ elgiganten och kostar runt 500 kr.) Den är toppen för dom som har platt hår, som mig, krusa lite och vips så får man mer volym i botten :-)
Här är jag osminkad och ganska platt i håret.

Med volumastern från Björn Axén i högsta hugg!

Och vips så blev man så här snygg *fniss*

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för att du visade, det blev ju jättebra resultat :) jag ska absolut köpa en. Drar nog till elgiganten på en gång :) ha en bra dag. Kram

    SvaraRadera