måndag 19 september 2011

Tv

Tjenare!

Nu har vi haft soffhäng här hemma i flera timmar och sett på idol & hollywoodfruarna ;)
och käkat glass. Hemmagjord, i Uffes rosa glassmaskin,
men vi åt upp allt
jag och Uffe..
varför?
jag vet inte, tyckte lite synd om oss sjuklingar och för vi var tarva.
Usch det blev fööör mycket grädde. Nu är jag riktigt törstig också, det blev även föööör sött.

Jag gillar inte att vara så här törstig innan jag ska gå och lägga mig för jag bara måste bälga i mig massa vatten och då måste jag ju gå på toa flera gånger under natten. + att prinsessan sover lite dåligare nu och vaknar flera gånger på natten när hon är sjuk. Känner redan nu hur trött jag kommer vara imorgon haha. Nejdå.

Lilla tjejen börjar bli stora tjejen för nu ställer hon sig i startläge för att krypa, där står hon och svajar så om inte allt för länge kryper hon nog.


Här står hon på alla fyra i sin söta nya rosa overall med ett hjärta på lilla rumpan. 


Kram Malin 

1 kommentar:

  1. Vilken gullig overall!
    Snart är den lugna tiden förbi, en nyfiken bebis som själv kan ta sig fram är en bebis som kan hitta på mycket hyss!

    SvaraRadera