fredag 30 september 2011

Modeshow

Todeloo!

Vilken superfredag, strålande sol här i Borlänge!
Det känns som sommar ute, det är fredag och vi är såå nöjda med båda modeshowerna igår :)

Vi har varit runt till flera av butikerna idag och hört vad dom tycker, pratat med gulliga Hanna som är Marketing Manager och alla verkar vara väldigt nöjda!!!

Modellerna var kanonbraaaa och gjorde ett toppenjobb på catwalken!!!!!

Nu leker jag och Tyra på golvet, hon hjälper mig med datorn... ;)
Här är vi (jag o Tyra) lyckats ladda upp lite bilder från igår.

Team Sportia

Kläder från Brothers & Sisters

Coola Linnéa

Proffset Jatou

Härliga Petra

En bild på mig

Här är alla modellerna på catwalken

Kram Malin

5 kommentarer:

  1. Du och jag syrran :)

    SvaraRadera
  2. Yes baby du och jag. Alltid. Love you!!

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilka snygga modeller ni har. Vart kommer din glitter topp ifrån??? Sofi

    SvaraRadera
  4. Malin!! Du passar bra i lugg!!!

    SvaraRadera
  5. Hej Sofi! Min glittertopp kommer fem h&m men den är gammal. Kram Malin

    SvaraRadera