lördag 10 september 2011

Modeller sökes!

Tjingeling lördag!

Jag & syrran har fått förfrågan om att vara projektledare till en modevisning/ modeshow på Kupolen :)

Så nu söker vi modeller!
Ålder eller storlek spelar inte så stor roll huvudsaken är att du älskar att synas, har en härlig utstrålning, rätt attityd och är duktig på att "".
Modeshowen blir den 29 september (i år hihi) så det är bråttom.

SÖK NU!!!

Vi kommer ha uttagning redan nästa vecka.
Hör av dig till mig:
malin@modeshow.se eller
ring: 070-717 88 73

Här är Anna på vår förra modeshow som på vi hade på galaxen

Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Ja, va roligt!!! Passar nog inte som modell men det ska bli kul att kolla :)

    SvaraRadera
  2. Jag har mejlat dig, men inte hört något? Mvh Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!
    Jag kommer höra av mig till alla er som mejlat mig i helgen idag :)
    Kram Malin

    SvaraRadera