söndag 4 september 2011

Kurs

GodMorgon!

Nu åker jag och Tyra och hämtar mammsingen, för att åka på en utbildning/kurs. Det är något heeeelt nytt för oss båda och vi har aldrig varit på något liknande, så det här ska bli riktigt skoj!
Det börjar 10 och slutar 18 så det blir hela dagen, man skulle vara där typ kvart i så nu måste jag åka om jag ska hinna hämta upp mamma :)

Om jag orkar berättar jag när jag kommer hem ikväll :)
Hoppas ni får en skön söndag!
Här är jag och min gulliga mamma & min gulliga bebis, hemma hos mammsi!
Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det gick bra på utbildningen/kursen :) Nu har jag testat att göra din müsli! :) Den var riktigt god! Eftersom jag inte bor i Blge längre, så fick jag göra den själv för att kunna smaka den :) Så tack för receptet! Ha en fin måndag
    //Veronica

    SvaraRadera
  2. Hej Veronica!

    Jaha, kul att du har gjort müsli och gillar den! Nu var det faktiskt länge sen jag gjorde den själv, det har mest blivit kaffe och smörgås på morgonen.

    Kram på dig!

    SvaraRadera