torsdag 15 september 2011

Intervju

Halloj!

Oj oj oj, om lilla tjejen sov dåligt igårnatt så ska vi inte prata om inatt,
herregud så trött jag var på morgonkvisten idag. Igår sa Uffe att han kände sig som en vissen blomma när han skulle gå till jobbet, jag ringde till Uffe på förmiddagen och sa att jag kände mig som en stendöd blomma idag ;) men det ordnade upp sig efter två koppar kaffe!

Tyra är genomförkyld, men har under vissa stunder av dagen ändå varit glad och sprallig :-)
Var osäker om jag skulle boka av en intervju som jag och syrran hade med en tidning idag, men jag bestämde mig för att ta med sjuklingen och testa, kunde bara åka hem om jag trodde det skulle bli jobbigt för henne.
Det gick i alla fall jättebra, Tyra var glad och nöjd en stund och sen somnade hon!
Nu sitter vi och jobbar hemma hos mig, vi är på jakt efter en bra dj och lokal till att träna modellerna att "gå".

Har ett möte ikväll klockan 19-20.30 som vi får se om jag hoppar över, Uffe är hemma men Tyra har blivit så mammig på slutet och specielt nu när hon är sjuk så vi får se hur jag gör.
Här är min lilla skatt igår då hon var mycket piggare än idag. Hon har nya kläder på sig men strax efter jag hade tagit kortet så bajsade hon som tusan, allt hon hade på sig blev, ja, bajsigt.
Hon har blivit så stadig och kan sitta själv numera :)

Kram Malin

4 kommentarer:

  1. Åh vad stor och duktig hon blivit, lillfian. Bra att hon sitter för då kan vi ta massa roliga kort när det är dax :) Har du någon tyllkjol till henne förresten??
    Och lite fina hårband, änglavingar och pärlhalsband skulle inte heller sitta fel ;)
    Är supersugen på lite sånt här:

    http://www.drommefabrikken-blogg.no/p/babyfotografering.html

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!

    Men åååååh så söta bilder, ja det vore ju så kul att ta några liknande bilder på min lilla prinsessa :)
    Nej någon tyllkjol har jag inte, men det vore ju så sött! Ska kika lite och se om jag kan få tag i någon :)

    Om tio dagar blir Tyra 6 månader och jag hade tänkt mig ta några fina (förhoppningsvis :) bilder när hon är kring halvåret :) Så vi kanske kan boka in något datum? Men den 29:e har vi hand om modevisningen på Kupolen och innan den är det riktigt mycket, men efter?

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ja men då kan väl du bara höra av dig när det passar så bestämmer vi något då. Jag jobbar ju men har ledigt lite då och då och oftast så slutar jag kl 13 så då hinner vi ju efteråt :)
    H&M har billiga tyllkjolar från stl 86 och uppåt i flera jättefina färger. De kanske är lite stora men det gör ju egentligen inget eftersom hon ändå sitter ner.

    http://www.hm.com/se/product/92872?article=92872-A

    Jag har ett långt pärlhalsband i en brun fin färg men ett vitt kanske skulle passa bättre på en sån liten. Hm...svårt ;)

    http://jagochprinsarna.blogspot.com/2011/04/fotodate.html

    och nåt fint hårband ska jag försöka knåpa ihop oxå :)

    Hur går allt med modevisningen. Har ni fått ihop allt folk? Vi kommer dit och kikar på er för jag är ledig den 29:e :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Tja syrran. Se till att vila nu!
    Intervjun gick kalas. Vi får se hur bilden blev när den kommer ut =) hahah..
    Syns runt fyra.

    Kramar

    SvaraRadera