lördag 17 september 2011

Härliga September

Tjingeling lördag!

 Vilken ljuvlig Septemberdag, härlig frisk luft och strålande sol.
Synd bara att jag är riktigt förkyld, det kliar i halsen och spänner i huvudet, kunde inte stå emot basiluskerna. Både Uffe och Tyra blev sjuka och nu då även jag. Jag är i alla fall inte så dålig att jag är sängliggande, har varit ute på en kort prommis med skruttan och sen har vi plockat och grejat lite här hemma.

Tyra har jobbig hosta och det rinner ur lilla näsan, men jag tycker att det går ganska bra. Det är värre på natten när man är galet trött själv...

Nog om sjukstugan och till något roligare.
Vi har precis bokat resa :) Skoj skoj!!
Har letat ett tag efter något bra ställe som vi tror skulle passa och nu bestämde vi oss.
Än så länge är det Jag, Uffe, Linda, Linn, Adam och Tyra får se om vi blir några fler också :)

Här är jag och min lilla prinsessa förra lördagen, vi står i hissen påväg till syrran och P där vi blev bjudna på en smarrig ostbricka.
Idag ska vi bara slappa och bli friska, om vi orkar ut på något ska jag köpa Kan Jang och så en påse lösgodis till kvällen.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar