onsdag 28 september 2011

Dagen före

Hallå hallå!!

Imorse blev jag och Tyra väckta av sotaren, typiskt. Det hade hela familjen heeelt glömt av, vi som vanligtvis är sömntutor på morgonen.... men konstigt nog blev jag snabbt pigg, fast vi sovit rätt dåligt inatt.

Snart blir det en till kopp kaffe och gå igenom dagens "todo", senaste dagarna har det varit väldigt mycket att göra och att tänka på, det har snurrat i huvudet dag som natt och det gäller att hela tiden kunna "tänka om", då det är mycket som inte blir som planerat eller tänkt från början. (Pratar om modeshowen som är på Kupolen imorgon aaaaah imorgon redan!!?!!)

Idag ska Tyra få vara några timmar med sin mormor så jag kan jobba på med alla förberedelser. Prinsessan märker såklart av att jag är mer stressad (än vanligt) och hon får hänga med på så mycket och träffa såå mycket folk så hon blir mer gnällig och mer mammig, men jag tycker hon gör det himla bra!

På fredag och hela helgen ska vi göra så lite som möjligt, bara ta det lugnt och mysa med minstingen i familjen, Uffe är ledig på fredag och Linn & Adam ska till sin mamma så det blir en förhoppningsvis väldigt lugn helg så vi kan varva ner och bara vara. Blir skönt!!!!!

Men nu. Jobb!


Här är 6 månaders babyn!


Glad och busig :)


Ett av gårdagens alla möten, här kunde vi sitta ner och fika samtidigt (lyxigt), hade möte med en dj på Waynes

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar