måndag 5 september 2011

Bars

Hej på er!

Började det här inlägget innan Idol började, men det kom så mycket annat i mellan framförallt en liten söt bebis ;)

Igår var jag, mamma och Tyra på en barsutbildning hela dagen, vilket var något helt nytt för oss båda.
Jag gillade det! Känns spännande och man börjar tänka i nya banor och jag känner mig mer öppen än tidigare. Jag har under en längre period känt mig lite osäker eller läs MYCKET osäker och ganska förvirrad då det gäller framtiden och jag vill ta reda på vad det är JAG vill, speciellt då det gäller jobb. Vad vill jag bli när jag blir stor? ;)Vad vill jag jobba med när Tyra ska börja på dagis?
Hur som helst så försöker jag känna efter och funderar på vad det är jag tycker är kul och vad jag skulle vilja jobba med? Sen är det många frågor som tex. kan jag leva på det? Är det något som jag verkligen vill eller är det något som jag tror andra vill att jag ska göra osv..

Jag känner mig i alla fall mer öppen och har fått redskap som kanske kan hjälpa mig.

Förra veckan läste jag ut den här boken (Elsas Mode av Sofi Fahrman) och nu har jag precis börjat på en  ny bok Vägen till din första miljon av Tobias Schildfat. Jag gillar att läsa olika typer av böcker, se olika program på tv och lyssna på musik som på olika sätt ger mig energi och som gör att jag blir inspirerad!

Nu har Uffe och Tyra lagt sig och jag får lite tid för mig själv, ska passa på att läsa några kapitel innan jag också kryper ner i sängen.

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Det låter väldigt intressant med utbildningen ni var på, skulle gärna träffa er och få höra allt om den :) Vi kanske kan träffas någon dag på cafeét om ni har tid? :)

    SvaraRadera