fredag 19 augusti 2011

Tjejdag

Halloj!!

Idag har vi haft en tjejdag här hemma. Uffes 4 tjejer :) Jag & Uffes döttrar Tyra, Linn och Linda!
+ min syrra.
Vi har gjort egen smarrig hallonglass (bra tips där Sofia!) i glassmaskinen som Uffe fick när han fyllde år, vi har käkat kebab och haft trevligt tjejsnack.

Gick ut på en promenad, men det började regna så vi sprang hem igen och nu har vi plöjt flera avsnitt sex and the city. Ska snart börja fixa lite goda nachos, så här gör vi: tacochips, tacoköttfärs och på med massa ost, in i ugnen och till det har vi vitlök och avokadoröra.


Fina vita rosorna som Tyra fick av sin mormor och morfar på hennes dopdag har hållt tills...typ igår, idag är det dags att slänga dom, aloe vera blomman är även den från mommo o moffa, färglada spargrisen är en doppresent till skruttan.




Nu ska jag göra ett ryck (läs släpa mig upp ur sköna soffan) och snabbt röja upp, fixa käk och tända massa ljus, öppna altandörren (så man hör hur härligt det smattrar ute) och fixa härlig fredagsfeeling!

Puss på er!

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Tack så jättemycket för din hälsning. Betyder jättemycket att någon kan bry sig om en främling som du gjorde. Stort tack.
    Behöver all pepp jag kan få.
    Hoppas din helg blir fin!!

    Kram Fia

    SvaraRadera