lördag 20 augusti 2011

Spotify

Heeeej!

Här hemma är det soffhäng som gäller, vi har en riktigt soft lördag och gör minsta möjliga ;)
Det regnar konstant ute, så vi passar på att bara mysa inne.

Vi har tidigare bara varit gratisanvändare av spotify, men idag blev vi en betalande medlem så vi lyssnar för tillfället på westlife och slipper reklamen. Tyra har precis somnat i sin vagn och då vi är hemma hela familjen har jag tänkt att ha Tyra nära radion (vi kopplar ihop laptopen med en liten radio, så det blir bättre ljud) så att det blir lite musik hela tiden runt henne när hon ska sova. Hon är så lättväckt och vaknar om någon höjer rösten, svarar i telefon, skrattar högt eller liknande så nu ska vi testa och se om det funkar att ha lite surr (musik) på :)



En trött Tyra myser i soffan, innan hon somnade


Vi har inga planer alls för dagen (skönt!) förutom att köpa lördagsgodis, och ja inte bara Adam utan hela familjen brukar köpa en varsin godispåse på lördagar hihi.
Det är så mörkt ute så vi har tänt massor av ljus inne och jag ska bläddra lite i nya ikea katalogen medan min lilla sötnos sover.

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Myspys lördag! Samma här, godis och film :D Var du aldrig på loppisen? Fanns så mkt bra barnsaker!

    SvaraRadera
  2. Heeej! Nej jag ville inte gå utanför dörren när det bara regnade :) Synd att det var så dåligt väder annars hade jag nog kommit, men det var mysigt att ligga inne hela dagen och se på sex and the city. Till godisaffären tog vi oss dock ;) kram kram

    SvaraRadera