tisdag 9 augusti 2011

jag ska bara...

Hej!

Jag är lite omständig av mig, tänkte hela förmiddagen att jag kanske skulle passa på att ta en promenad när det var så soligt och härligt väder men jag kommer liksom aldrig iväg. Allt tar sådan tid för mig, jag ska bara göra det och det och det...
Jag förstår inte alls hur tex. bloggaren engla hinner ut på så kallade PW varje dag med 3 barn...

Till slut kom jag i alla fall iväg idag på en lång promenix och under promenaden ringde en vän och frågade om jag ville komma förbi på en fika, så jag slank in hos henne på kaffe & nybakad kladdkaka mums!
Fick med mig en matlåda hem också haha, (stod det skrivet i pannan att vi inte har hunnit handla än hehe?) nu har jag precis käkat ris och thaigryta, perfekt! Hemlagat och allt :)

Nu ska jag ta en snabb dusch medan bebis sover och sen hänga lite tvätt om jag hinner!


Här är jag och min lilla goding igårkväll, strax innan vi skulle gå och lägga oss.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar