onsdag 10 augusti 2011

Garderobsrensning

Hej lill-lördag!

(Tänk när man var ut på krogen (jag har alltid tyckt att krogen låter så dumt) var och varannan onsdag + lördag och ibland fredag också, haha! jag längtar inte tillbaka till den tiden)

Idag var det väl ändå riktigt rensa-garderoben-väder!? I alla fall här hemma,
jag är nästan klar med min garderob. Har plockat bort plagg som är omöjliga att amma i, festklänningar som jag inte kan ha någon bh under, sånt jag tröttnat på och lite kläder som jag hade som gravid. Känns så skönt! Ska slänga massa tidningar och då kan jag passa på att skänka bort kläderna till röda korset.

Har börjat med Tyras garderob också, vissa kläder som hon har vuxit ur är så gulliga så jag vill liksom inte ta bort dom. Första gången jag rensade bort storlek 50 och 56 blev jag lite tårögd, det går så fort!



De här söta små trosorna med en liten ankstjärt köpte jag på polarn och pyret 2 för 99:-, det var väl rätt billigt!?! Köpte trosorna så Tyra kunde ha på sig dom under dopklänningen i lördags. Så söta.

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Ja fy och blä barnen växer alldeles för fort och massa favoritplagg får lov att skänkas bort :( Jag börjar få lite ångest nu för August snart vuxit ifrån babyavdelningens stl 86 så jag får börja handla på mellanavdelsningen till honom och Albin som ibland köper kläder från den största killavdelningen. Man skulle vilja frysa tiden lite emellanåt ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Heeej!

    Tack för tipsen igår om stl på barnkläder :)
    Det var tur att jag mest köpte stl 62 som Tyra har kunnat ha länge :)

    Så söt vimpeln blev!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera