fredag 26 augusti 2011

FreDAGENS

Halloj!

Ulf är ledig. Det är fredag. och soooool.
Hur kan det bli bättre än så?
Hela lilla familjen är på fredagshumör och njuter av helg!
Såhär ser vi ut idag
Här är jag, påväg ut till brevlådan för att hämta posten ;)

Har på mig ett par roliga tights
som jag fick i present av syrran när jag fyllde år
Här ligger pluttan i sött linne och små "trosor", fullt upptagen med dialon-pudret

Såhär såg det ut för 7 minuter sen, då låtsades hon sova i vagnen i några minuter. Men nu är hon alltså vaken och pratar för fullt. Hon säger iiiiiiaaaaa, eeeeejjjjj,  aaaaa med sötaste lilla pipiga, glada rösten :)

Tror vi ska ge oss av på en promenad snart och njuta av det underbart härliga vädret!
Eller så får Uffe ta med Tyra ut i vagnen och jag poppa hög musik och göra lite fint här hemma, lite fredagsfint. Nu kom Uffe med ett annat förslag, nämligen att gå ner på stan och ta en öl på någon uteservering. Ja det lät väl roligast :)


Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar