söndag 7 augusti 2011

Dopbilder

Hej på er!

Idag vaknade jag av en spränghuvudvärk, var tvungen att ha en hink vid sängen för det kändes som jag skulle spy av värken. Fy vad drygt det var (minnerna från slutet av graviditeten när jag fick migrän ploppade såklart upp) men vid tre tiden på eftermiddagen tvingade jag mig upp för att äta och nu mot kvällen börjar det ääääntligen släppa och jag börjar känna mig någorlunda igen.

Det har varit ganska mycket senaste månaden (det som jag delar med mig av här på bloggen är såklart bara en liiiiten del av mitt liv, som ni säkert förstår) och att jag fick huvudvärk idag är inte så konstigt, men en väckarklocka om att man inte pallar hur mycket som helst. Så nu ska jag "planera" in att ta det lugnare :)!!

Snacka om att det var tur att dopet var igår och inte idag då det verkligen har regnat hela dagen idag. Åh det var inte bara uppehåll det var soooligt igår också! Tack för det vädergudarna :)

De här bilderna tog min gulliga kompis Alexandra på oss!



Kram Malin

4 kommentarer:

  1. Hej
    Vilka superfina bilder, ser verklligen kanonmysigt ut. Kul med utomhusdop och som sagt ni prickade verkligen in rätt dag :)
    Kram från Jenny & (lilla) Emil

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny & Emil!

    Nu var det ett tag sedan jag såg er, hoppas att allt är bra!

    Ja, dopet blev lyckat & tack vare vädret var det supermysigt att vara utomhus :)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Vilket jättefint dop ni hade. Ser så mysigt ut! Vimpeln passade ju perfekt ;) Och vilken himla tur med vädert oxå. Gick det bra med kameran?
    Kramar Emelie

    SvaraRadera
  4. Hej Emelie!

    Ja det vart ju himla tur med vädret, och visst blev det gulligt med vimpeln ;-)
    Ska kolla om jag hittar någon sladd till kameran :)

    Vi ses!!!

    Kramelikram

    SvaraRadera