söndag 17 juli 2011

Vagga

Tjoohooo!!!

Hur mår ni söta bloggisar??
Här är det bara fiiiint, har nyss druckit en kopp kaffe. Lite sent, jag vet men vi blev såå sugna.

Tyra har varit väldigt förkyld och haft många små busar i näsan, men nu är hon på bättringsvägen och det känns skönt.

Nu när hon har varit krasslig så har hon sovit mellan mig och Uffe hela nätterna och imorse var jag tröttare än någonsin. Tyra har vaknat massor av gånger under nätterna och varit ledsen,
så jag har inte sovit många timmar i sträck.
Annars brukar Tyra somna i sin säng eller ibland i vagnen och sen brukar jag ta upp henne när hon vaknar & amma henne i våran säng och där somnar hon oftast om.

Första två månaderna hade jag vaggan alldeles bredvid vår säng, så jag enkelt kunde ta upp Tyra när hon vaknade och amma henne, då hon åt mycket tätare.

Nu ska vi se på film här hemma och äta det som är kvar av lördagsgodiset.

Kram Malin

1 kommentar: