måndag 4 juli 2011

Pizzakväll

Hej hopp!!

Skickade iväg Uffe på en promenad med Tyra på nu på kvällen, så jag kunde dammsuga och moppa golven som var så skitiga, skönt att få det gjort.

För en stund sedan åkte syrran och P, vi käkade pizza ihop. Jag tog pepperonikorv, tomat, mozzarella och beasås :) Gör gott!!

Uffe och skruttan sitter i soffan och pratar, i bakrunden har vi Lotta på Liseberg på tv. Vi anar en liten tand på g, känner något i nedre käken på Tyra, men det känns lite väl tidigt??
Nu ska jag göra dom sällskap. Hoppas ni också har en mysig måndagkväll!!




Lilla sessan i vagnen för några veckor sedan, i söta mössan som redan börjar bli för liten.

Kram Malin


2 kommentarer:

  1. Ser att ni har nya nappen till lilltjejen! Hur är den? Bra? Är lite sugen på att testa men är osäker på om den är värd priset!? Eller fortsätta med vanliga mam? Tänder på G kan det mycket väl vara men det kan också dröja innan den spricker igenom, återsår att se :-) kram

    SvaraRadera
  2. Hej Sanna!!

    Köpte ett gäng olika nappar, vissa gillar hon inte och det är mer "hårda nappar". Den på bilden är lite mjukare hon har haft två stycken men nu börjar de bli lite små tror jag i sugdelen. Har för mig att napparna bara var 1-2 månader..
    Hon har en annan napp nu som hon verkar gilla ännu mer, den är mjukast i sugdelen och 0-6 mån. Kommer inte ihåg vad napparna kostade, men då hon har använt dom så var det värt priset :)

    Ja vi får se om det tänder på gång, hon dregglar jättemycket och vill bita i något hela tiden, det verkar som det kliar i munnen på henne.

    Kul att du kommenterade, ska spana in din blogg när jag får tid!!

    Kram Malin

    SvaraRadera