måndag 18 juli 2011

Måndagkväll

GodKväll på er!!!

Håller på för fullt att fixa pastasallad inför morgondagens utflykt, vi åker till Furuvik imorgon för att kika på djuren & kanske bada lite om det blir fint väder.
Skulle bli bättre väder i Gävle än i Borlänge i alla fall, håller tummarna för det!

Idag åkte vi en sväng till Kupolen, det var ju så perfekt shoppingväder. Köpte bland annat en dreggelskarf till Tyra, som hon fick ha på huvudet direkt ;)
Efter Kuppan åkte vi till vårt café och fikade med min kompis Ida och hennes kille Alex, mysigt!

Nu lär jag snart gå och lägga mig, är riktigt trött!!

Hittade den här röda snusnäsduken på Lindex

Jag och min lilla skatt på Blombers café.
Så här kommer jag ihåg att min lillebror Dennis ofta såg ut när vi var små, med en snusnäsduk knyten såhär på huvudet :)

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar